Xa a estas alturas, para todos resulta evidente que o xogo é unha maneira de aprender. Lóxicamente nas aulas de infantil sempre hai tempo para os diferentes xogos: manipulativos, máis ou menos dirixidos, de atención, de memoria, simbólico, de expresión corporal, de construcción... Na Pementeira aproveitamos que temos policubos novos (porque tíñamos moi pouquiños e mercamos algúns novos) para facer operacións matemáticas e, así, de paso que manipulamos obxectos (traballamos a coordinación manual, a observación, a autonomía...) imos reforzando o concepto de suma e comprobando dun xeito moi visual e concreto que o resultado dunha suma sempre ten que ser maior que cada un dos sumandos. Todo isto que parece tan lóxico para un adulto, non é tan evidente para un neno/a por iso cos policubos poden ver claramente que iso é así e empezan a interiorizar certas propiedades matemáticas.
UN DOS PRINCIPAIS OBXECTIVOS DA EDUCACIÓN DEBE SER AMPLIAR AS VENTÁS POLAS QUE VEMOS O MUNDO. Arnold H. Glasow
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
VOAMOS ALTO E LONXE CO PROXECTO PLUMAS
Avanzamos a toda velocidade no noso PROXECTO PLUMAS. Estamos aprendendo moitas cousas, moita información concreta sobre aves diversas, p...
-
O tempo pasa voando, iso é máis que evidente. Rematou o Nadal e inos como foguetes cara o Entroido. Hoxe os nenos e nenas xa levaron par...
-
Na Pementeira, cada día se van percibindo novos avances e, en certas tarefas, xa se nota moita máis seguridade e confianza. É certo que...
-
Un ano máis, seguimos participando no Proxecto Ríos , un programa de educación e voluntariado ambiental promovida por Augas de Galicia ...
Canto aprende os pementeir@s, da gusto verlos👏👏
ResponderEliminar