Xa a estas alturas, para todos resulta evidente que o xogo é unha maneira de aprender. Lóxicamente nas aulas de infantil sempre hai tempo para os diferentes xogos: manipulativos, máis ou menos dirixidos, de atención, de memoria, simbólico, de expresión corporal, de construcción... Na Pementeira aproveitamos que temos policubos novos (porque tíñamos moi pouquiños e mercamos algúns novos) para facer operacións matemáticas e, así, de paso que manipulamos obxectos (traballamos a coordinación manual, a observación, a autonomía...) imos reforzando o concepto de suma e comprobando dun xeito moi visual e concreto que o resultado dunha suma sempre ten que ser maior que cada un dos sumandos. Todo isto que parece tan lóxico para un adulto, non é tan evidente para un neno/a por iso cos policubos poden ver claramente que iso é así e empezan a interiorizar certas propiedades matemáticas.
UN DOS PRINCIPAIS OBXECTIVOS DA EDUCACIÓN DEBE SER AMPLIAR AS VENTÁS POLAS QUE VEMOS O MUNDO. Arnold H. Glasow
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
GALOPÍN, FOLLAS DE OUTONO E IOGA
Non sei se os pementeiros e pementeiras falan na casa de Galopín porque na aula disfrutamos moito con el. É un cabaliño moi viaxeiro que...

-
Chegou o remate do curso 2024-25 e do 2º ciclo de Educación Infantil para estes nenos e nenas que compartiron tres anos na Pementeira. A...
-
Chegou o momento de empezar un novo curso escolar, o 2025/26. E unha vez que os nenos e nenas que habitaban as terras pementeiras mar...
-
A adquisición e mellora da motricidade fina é moi importante na educación infantil. Agora que estamos iniciando rutinas como a de poñer...
Canto aprende os pementeir@s, da gusto verlos👏👏
ResponderEliminar