miércoles, 27 de abril de 2022

RECOMÉNDOCHE UN LIBRO

      Con motivo da celebración do Día do Libro, decidimos facer as nosas recomendacións para aqueles nenos e nenas que teñan ganas de ler. Cada pementeira/o pensou cal é o seu libro favorito e despois de escribir o título fixo un debuxo sobre el. Non me sorprendeu nadiña que o conto máis recomendado sexa Kirikú e a bruxa Karabá porque é unha historia que sempre triunfa e eu teño a sorte de ver as caras dos peques cando llo conto, así que non teño unha mínima dúbida do moito que disfrutan con este pequeno africano. En fin, aquí están as suxerencias destes nenos e nenas.


















   E para celebrar o Día do Libro o máis importante é ler, claro, e os pementeiros/as xa están todos rompendo a ler, algúns con moita soltura, outros con maís calma pero todos/as están avanzando moito. Desde o segundo trimestre xa imos lendo palabras soltas, máis ou menos sinxelas, e pouco a pouco algúns xa poden ler frases e textos . Estou moi contenta cos seus progresos e creo que eles/as tamén valoran moito ese pasillos que van dando porque teñen ganas de ler e iso é xenial.




 






















No hay comentarios:

Publicar un comentario

DÍA DAS LETRAS GALEGAS: ROCK´N´ROLL CON PAKOLAS E PALABRAS FERMOSAS

          ¡Viva o roc´n´roll! Cómo nos gusta a música! Onte, mércores 15 de maio, visitamos a Fundación Camilo Xosé Cela para disfrutar dun ...