miércoles, 21 de abril de 2021

MONTES, RÍOS, VIAXES, CONVERSAS, LECTURAS...

    Estes últimos días temos diferentes actividades en curso e poriso non as estou mostrando aínda no blog. Pero, a pesar de que hai bastante "revolución primaveral" pola aula e nos costa un pouquiño concentrarnos e, sobre todo, escoitar á profe, seguimos traballando en cousiñas diferentes que nos acheguen a temas importantes, a reflexións relacionadas co noso proxecto.

   En primeiro lugar, alégrame compartir convosco algunhas cousiñas que os nenos/as compartiron cos compañeiros/as, experiencias de paseos, viaxes ou investigacións feitas coas familias. Pablo Olivera por exemplo trouxo un pequeno "herbario" que elaborou na casa despois dun paseo polo monte no que recolleu algunhas follas de árbores da zona.




    Erik Vázquez contounos que tiña un cadro na casa que tiña relación con algo do que faláramos no cole pero como non sabía explicarme moi ben de qué era, pedinlle que fixera un debuxo a ver si eu recoñecía ese cadro.

                                                    

     Así que comprobamos que se trataba dunha reprodución da máscara funeraria de Tutankamon. Aproveitamos para aprender máis cousas sobre os exipcios, as momias, as pirámides, o río Nilo e ata o papiro (unha nova palabra que incluímos na árbore das palabras novas).

 

   Valentina tivo a sorte de visitar Marcelle e estaba moi feliz de ver suricatas, que lle gustaron moitísimo e quiso traernos fotos dos animais dos equipos da aula. A mala sorte foi que non pudo ver lobos porque estaban nun área restrinxida , pero seguro que noutra ocasión poderá visitalos. Tamén nos contou que Marcelle está en Lugo e que pasou polo río Miño.





  E como sorpresa tróuxonos unhas púas dun porcoespiño africano que nos encantaron porque son moi longas, moi finas e con dúas cores: branco e negro. ¡Vaia porcoespiño debe ser ese para ter unha púas tan longas e resistentes!






   En segundo lugar, seguimos aprendendo cousas sobre os ríos de Galicia e, nesta ocasión, coñecemos e debuxamos alguns peixes dos nosos ríos como a troita común, a lamprea, o salmón, o barbo ou  a anguía.




















   En terceiro lugar, hoxe recibimos o segundo exemplar de Novas de Infantil deste curso con informacións diversas do que estivemos facendo ao longo do segundo trimestre nas catro aulas de educación infantil. Sempre é divertido buscar en que paxinas e fotos sae cada un, que actividades gustaron máis, que fixeron os outros compañeiros/as...


















   Como o día foi un pouco movido, na hora de xogo algúns nenos e nenas construíron robots que tiñan poderes especiais: por exemplo un deles atrapaba todos os berros (para lograr así un pouco de calma e paz dentro da aula), outro repartía paz. outro disparaba uns raios ao cerebro para transformarlle a pena en alegría e o mal comportamento en bo, outro era coma unha hélice e cambiaba todas as cousas malas en cousas boas... Encantáronme estas construcións e ata me transmitiron un pouco de paz. Agora espero que funcionen todos os días e poidamos falar uns cos outros sen berros, respectándonos e escoitándonos porque do contrario sempre acabamos perdéndonos moitas cousas divertidas.







    E, para rematar, os nenos/as e máis eu queremos propoñervos un xogo a vós, papás, mamás, irmáns... A cuestión é que tedes que tratar de adiviñar que quería representar Henri Matisse con este collage. Mirádeo ben a ver si adiviñades o que é (non vale que volo digan os nenos/as). Nós xogamos hoxe a adiviñalo e saíron respostas moi curiosas, pero só un neno adiviñou cal era a idea de Matisse. A ver cantos o adiviñades, para que mañán me conten os peques.
   
  ¿QUÉ É ISTO? ADIVIÑA, ADIVIÑANZA...



6 comentarios:

  1. Por eso ayer Pablo cuando salí de trabajar me dijo que mirase el blog!!
    A mí me parece ver un árbol,puede ser?
    Bravo por esas investigaciones.
    Buen día

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pues no es un árbol, pero me encanta que participéis. Buen intento! Ahora tiene que darte la solución Pablo. Hoy ya me contó que habíais mirado el blog pero que aún no estaba la publicación hecha. Estoy feliz viendo que os transmiten estas cosas porque estoy intentando trabajar mucho la atención, la concentración y también la motivación. Y vuestra ayuda es fundamental. Así que un OE,OE,OE por esas familias participativas. A ver si mañana me cuenta más cosas.

      Eliminar
  2. qué bien que hayáis hablado sobre Egipto, porque nos morimos de ganas de ir a la expo del Gaiás y creo que en vez de visita guiada voy a contratar a Valentina jeje

    en Marcelle vieron un montón de animales, la verdad es que le gustó muchísimo la excursión

    y hoy nos dijo lo de mirar el blog así que en el postre y con una colaboración especial porque vino el abuelo Pepe estuvimos dándole vueltas (nunca mejor dicho) al cuadro de Matisse... y vimos soles, flores, leones, animales de 4 patas y rabo.... Valentina se moría de risa y dio una pista muy significativa que hizo que todos acertáramos jajaja (yo hice un poco de trampas, había visto el blog por la mañana y busqué en internet pero disimulé jeje)

    nos encantó este reto familiar!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Pues me entusiasma que la familia se anime a participar, claro que sí! Y ellos están felices viendo que pueden proponeros juegos y plantearos enigmas como si ya lo controlasen todo, les da seguridad, se sienten importantes y les chifla que entréis a su juego. Yo encantada de que ellos quieran compartir con vosotros cosillas del cole. Gracias por participar!!!!

      Eliminar
  3. Bruno no soltó prenda de lo que era y tengo que decir,que después de muchos intentos fallidos,adivinamos,pero porque mire en Google🙈😂

    ResponderEliminar
  4. San Google es una bendición! jajajaja,lo importante es particpar, escucharlos, jugar con ellos y que sientan que lo que aprenden en el cole es importante y que vosotros disfrutáis viendo como descubren cosas nuevas. Gracias!

    ResponderEliminar

KILIMANJARO

    Viaxando por África chegamos á montaña máis alta de todo o continente que se atopa en Tanzania: o Kilimanjaro, un volcán de máis de 5.00...