viernes, 7 de mayo de 2021

PERSONALIDADES UBUNTU: CLARA CAMPOAMOR

     Pablo Canabal animouse a investigar unha nova personalidade Ubuntu, nesta ocasión presentounos a unha muller española que desde ben pequena traballou e loitou por sair adiante, por defender os dereitos das mulleres, por adicar a súa vida a facer cousas importantes para que o mundo sexa un lugar máis xusto no que a liberdade debe ser un dereito de todos: Clara Campoamor.

   Pablo, con ese entusiasmo que lle pon ás súas explicacións contounos que Clara Campoamor empezou a traballar aos 10 anos, que foi  secretaria, a segunda abogada muller de Madrid, que tivo que fuxir a Suiza e que alí morreu.



























   ¡Veña, pementeiros/as, animádevos a investigar máis personalidades ou colectivos UBUNTU! Xuntos coñeceremos iniciativas de todo tipo que fan que o mundo avance e mellore. 

6 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Muchas gracias a todos, está todo "Cheo" con la investigación.
    Él está vez nos dijo que quería investigar sobre una mujer, que las mujeres también hacen cosas muy importantes y manos a la obra.
    También es verdad que vimos unas cuantas biografías y le gustó la de Clara Campoamor,le impresionó mucho que con 10 años se tuviese que poner a trabajar y que fuese de las primeras abogadas, creo que se notó en el vídeo lo que más le llamó la atención 😄
    Buen finde!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Siiii, se veía perfectamente que eso le impresionó. Es increíble ver como se esfuerza en explicar bien todo lo que preparasteis, como quiere decirlo correctamente,se lo toma muy en serio y eso es magnífico. Para mi es lo fundamental,que tengan ganas de aprender y de contar lo que saben, que se sientan orgullosos y satisfechos con su trabajo, cuando les veo hacer estas cosas tan bien y luego compruebo en sus miradas y en su lenguaje corporal lo contentos que están, lo motivados que se sienten viendo que son valorados y apreciados por ese trabajo, por esa investigación... eso es enormemente gratificante. Felicidades familia por esa implicación!

      Eliminar

O ANIVERSARIO DE ANTÍA

     E seguimos celebrando aniversarios. Estes pementeiros e pementeiras  non paran de cumplir anos e nós non paramos de facer festas. O ve...