viernes, 24 de abril de 2020

ADIVIÑA QUE CONTO É...

    Pois aquí estamos de novo cun montón de portadas realmente ben recreadas, tremendamente divertidas e moi variadas. Teño que recoñecer que me encantaron todas e que as recoñecín case na súa totalidade (aínda que en dúas ou tres tiven que pedir axuda). Teño que felicitar a todos os participantes pola orixinalidade,pola creatividade, polo bo humor, polas ganas de facer cousas e compartilas cos demáis... ¡estou encantada!
    A continuación aparecen todas as portadas que me chegaron. Por suposto non vou poñer de que conto se trata porque quero que xoguedes a adiviñalo, pero xa porei as solucións noutra entrada para que comprobedes (no caso dos contos que non coñezades) o ben recreadas que están todas as portadas)





 








   ¡Parabéns a Icía, Enzo, Rosalía, Noa S., Cristina, Paula, Alba, profe Ana, profe María, Noa P., Lois, Carlota, Adela, Alberto, Olivia e Carmen! Un traballo espectacular! Fantásticas recreaciónsde portadas!!!!!!
    E agora a ver quen as adiviña todas!

2 comentarios:

  1. Cantos contos...pero si que alguns son dificiles🤔

    ResponderEliminar
  2. 🙄🙄🙄Si que no lo poñen complicado estes rapaces!!! Que actividade mais divertida!!!!!

    ResponderEliminar

KILIMANJARO

    Viaxando por África chegamos á montaña máis alta de todo o continente que se atopa en Tanzania: o Kilimanjaro, un volcán de máis de 5.00...